10:59

God morgon, igår stack jag och mamma till Kållered efter middagen. Vi skulle kolla på några smycken jag har kollat på (present till mig för konfirmationen, notera att det inte är anledningen till att jag ska konfirmeras) och på lackleggins men det fanns inte, bara sånna som kvinnor i ett speciellt yrke skulle kunna ha. Om ni förstår vad jag menar. ;P
Men jag fick iallafall hem en klocka och ett halsband. :) Visar det sen.
Idag mår jag inte bra, har jätteont i magen men jag ska försöka plugga ganska mycket ändå.
Föresten, har kollat på gladiatorsandaler från skopunkten. Det finns ju bara ett par där så ni vet nog vilka skor jag menar. Iallafall, ska kanske köpa de om det inte dyker upp ett bättre alternativ, någon som har koll på ett par? ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback