19:40

Ja, tråkigt är det här kan jag säga! ;p
Orkar inte lyssna på musik längre (wtf?!), pallar inte mer plugg, datorn segar... Åh vad jag klagar. ;) Haha, nä men jag får la titta lite på tv.
BTW; Missa inte Ugly Betty idag! Inte Desperate Houswives heller, vetja! ;)
Ser på det andra avsnittet imorgon, kan ju inte sitta uppe till elva på en vardag. ;p
Är fortfarande (!) sur på att de visade ishockey i tisdags istället för Dessan (D.H.)! Hehe.
Jag hatar när de gör så! Varför ska man visa ishockey och en massa trååkig sport hela tiden?! Aaaargh jag blir arg!
Råga på det så har man missat en MASSA avsnitt av The Hills & The City, får titta på mtv.se någon gång då, får ha ett maraton när jag har tråkigt en dag. ;)
Just det! Fan! (Förlåt), jag har missat SJUKT många avsnitt av Andra Avenyn, och det är en av mina favoritserier! x)
Haha, nä nu orkar jag inte sitta här och klaga. ;)
Pusspuss, skriver kanske ett natinlägg sen. <3



I wish you were here, I don't have the strenght to pretend anymore! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback