Drömmar..

Visste ni att jag alltid velat bli modell & sångerska? Har alltid varit en liten linslus, kommer ihåg när den första Top Model sändes och jag posade ikapp med modellerna där. ^^
Och sen har jag en jättegullig film med mig när jag sitter och sjunger, vad kan jag ha varit... Hmm, runt 2 ½ år.
Jag skulle ge vad som helst för att dessa två drömmar kommer i uppfyllelse, vet dessutom exakt vad jag ska önska mig i födelsedagspresent nu när jag fyller 15 i november, en sån här "modell för en dag", det finns hos olika fotografer, det skulle vara jättekul! :)
Sen är det bara att hoppas att jag kommer med på fotoshooten på söndag, ska fråga mamma om hon har fått svar än.

Nej, det hade inte kommit svar än. Hoppas att de svarar iallafall, liksom om de inte svarar alls tycker jag det är ohövligt. Haha.
Äh, nu bjuder jag på lite egobilder. :)

 
Like this pic.

Varför ser typ alla av mina egobilder på camen på den här datorn ut såhär? x)

Älskar håret på bilden, det ser lååångt ut och stort, eller ja det är det ju egentligen men ändå. :)

Slänger in en dagens outfit innan jag kastar mig in i duschen. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback