:)

Hej, sorry för dålig update. :/
Liten kort sammanfattning då, i torsdags pluggade jag, i fredags var datorn trög, i lördags var jag på skolan på en sån där Olweusgrejs & sen var jag med Sandra. :) I söndags vet jag inte vad jag gjorde, jo just det. Jag var ju med konfirmationsgruppen, i måndags började veckan utan niorna som praktiserar, i tisdags var det vanlig skola, igår skulle alla åttor i skolan samlas i kulturhuset och så pratade vi om film & genus och så delades vi in i grupper och skrev manus till filmer som skulle spelas in idag. Så det var ju kul, de hade bestämt innan att alla skulle göra en liten kort film som handlar om att fastna i en hiss och se vad som händer och hur man löser detta problem, jag var en pluggåsna (haha), Hajan var en dum blondin med ballongbröst. x) Haha, och Felicia var en sportfåne. Filmen blev rolig, och det är ju bra. ;)
Föresten hette jag Pia Plugghäst om någon vill veta. ;)
 
Tillbaka till nuet då, efter författarbesöket vi hade idag var det dags för gympa. Eller egentligen inte, för vi hade egentligen inte behövt åka till gympan, så jag blev lite sur för det var ju intressant det författaren berättade. (Cecilia Hansson). Aja, vi spelade iallafall kubb, det var väl okej, inte så roligt som det brukar. Höhö. Efter skolan var jag med Olivia & Hajan i någon timma, ute på en kinagunga och flummade lite. :)
BTW: Första "riktiga" glassen för iår (om man inte tänker på glass i lådor, alltså glasspinnar, glasstrutar och så. HAHA) aja iaf, åt jag i lördags, det blev en Magnum Strawberry & white. Och idag blev det andra glassen, yeey, haha, en Fruets eller vad den heter. Mums med riktiga bär i! :)

Lägger ut bilder från lördags sen när det funkar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback