God morgon

God morgon bloggen, idag blir det vanliga lektioner, förutom på gympan då, vi ska ju simma som sagt.

Det ska väl bli kul, men... Vi är ganska många... Plats? Hehe. Vi ska simma i frölunda, som vanligt. Efter simningen drar jag mig hemåt, har ju en dejt med biologiboken.

Men tänk att det redan är torsdag idag, imorgon är det fredag ! Det går så sjukt fort allting!
Snart går ju niorna i min klass ut, och jag längtar inte! Det kommer bli så tomt utan de, vi vet inte ens hur det blir med klasserna... Eftersom jag, Frida och Olivia går med niorna istället för att gå med de vanliga åttorna, antagligen kommer vi gå i samma klass som de andra åttorna men vara i en liten grupp i "de mindre roliga ämnena", när jag säger "de roliga ämnena" menar jag ju då, gympa (men det är inte roligt, haha), bild, slöjd och musik. Osv, men att vi är i en grupp när det är kärnämnen.
Det låter väl bra? Nu är det bara att hoppas på det då...
Nu ska jag sminka mig lite och fixa håret.
Vi hörs sen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback