Hejhej

Hejhej, det var kul hos Frida i förrgår och igår som vanligt. Jag och tjejerna fikade på Kungsmässan, morotskaka (muums), och sen åkte vi hem till Frida, spelade "Hunk-memory" (det från FRIDA-tidningen) och jag fick Bill hela tiden. Yeey! :D Haha, och sen kollade vi på Twilight, den var jättebra! :) Och sen kollade vi på Australia, men sen blev vi så trötta att vi var tvungna att lägga oss, Frida - vi måste se klart på filmen ju! Haha. Dagen efter när jag och Frida vaknat trodde vi att klockan var runt 10-11 eller något sånt. Gissa hur mycket klockan var när Olivia vaknat för första gången ett litet tag efter? Typ kvart i nio, haha! Vi käkade frukost efter att Olivia dragit sig upp, sen resten av dan bara var vi. Haha, och så lockade Olivia håret på mig (vi hade inget annat att göra) och så stack vi till en strand och gick runt, och sen efter vi lekt lite på en lekplats (A) så gick vi hem till Frida och då kom mamma efter ett litet tag och hämtade mig och Olivia och så körde vi hem Olivia.
Sen tillbringade jag resten av kvällen framför datorn (A) haha och tittade på en MASSA youtube-klipp med... Ja, gissa vem?


Bill såklart! ;) Haha.
Och nu sitter jag här och tråkar, lyssnar på Tokio Hotel. ;)
Idag har jag inte gjort någonting typ, vaknade på fel sida iallafall... ;P Var skitsur på pappa och brorsan, men det vet de inte om. Eller jo, de kanske såg lite... Hehe. Har räknat lite matte och åt för några timmar sen. ;p
Jag har tagit lite egokort också... Haha, det var längesen. *Not*
Bjuckar på en bild på mig sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback