Hejj

Hejhej, igår åkte vi som ville i skolan till laserdome. Det var jättekul! Vi hade 30x2... Andra delen var lite mindre kul för då hade man ju blivit trött av allt spring och skjutande. ;)
Efter laserdome stack vi till Ica Maxi (jag, Olivia, Stefan & John) och köpe dricka. :) Och sen tog vi vagnen till korsvägen, tog en vagn som SKULLE åkt till Axel Dahlströms -torg (enligt Olivia) men så hamnade vi till Ica Maxi där vi köpte drickorna igen. Haha! x) När vi hamnat vid korsvägen igen, tog vi åtminstonde rätt vagn. Haha.
När vi äntligen kom hem till mig satte vi oss lite vid datorn och så, sen kom Hajan och stannade hos mig till 10.
Det blixtrade & åskade så det blev lite sent, man vågar ju inte gå hem då! Det skulle inte jag gjort iallafall... (A)
Jag och Olivia la oss vid halv 11 iallafall. Ja, det var gårdagen det.

Idag har jag haft väldigt ont i magen, störigt... ;p
Det blev ju inte bättre när vi skulle springa 4 km på gympan precis... Har lovat mig själv att aldrig vara med på det när jag har det som jag nu har då. Haha.
Sitter och bläddrar i min ELLE-tidning nu, man får jättemycket inspiration. + en jättesnygg kuvertväska. Haha. :)


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback