Lilla bikinin... Var e du?

Nu är jag färdig med läxorna, det gick fort. Glosorna var jättlätta och tyskan gick på mindre än 2 minuter, gjorde färdigt häftet på NO och imorgon ska jag göra frågorna, skulle egentligen gjort det idag men jag glömde min förbaskade no-bok i skåpet. Haha. ;p
Lite nyheter då, imorgon ska vi simma på gympan. Kul men ändå inte, jag har liksom inte köpt min bikini än, så jag får ha min bikini som jag köpte förra året, det är hipsters och jag gillar inte det... Men jag ska iallafall leta efter en bikini som är en vanlig bikinitrosa här hemma, och sen har jag ett till problem. Jo, jag använder ju veet till benen (istället för att raka mig) och så skulle jag göra det i måndags, men jag hittade inte "spateln" så då kunde jag ju inte göra det, och mamma ska köpa den nya som man sprayar på, på fredag men det är ju liksom lite för sent... Så tro det eller ej, jag är desperat nu, jag ska använda en LINJAL istället. Hahah! x)
Aja, annat nu då. På lördag är det ju det med Olweus och sen ska jag träffa Sandra.
På tisdag är det städdag, suck!
Och på onsdag och torsdag är det något med alla åttor i Tynnered, yeey. :)
Eller försöka iallafall, men det går (hoppas jag) lika bra. (A)
Nu ska jag bara ta det lugnt, och leta efter bikinin. Jag har ju trots allt ingen läxa att göra idag. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback