Måndag

Hejhej, idag gick jag upp vid niotiden, käkade frukost, tittade på Amazing Race finalen, rätt par som vann? Njaaew... Okej, men jag hejade på Rob & Amber. ;p
Vi (familjen) skulle hitta på något, kan säga att det inte blev något annat än tjafs. Haha. Men sen bestämde vi att vi skulle åka till Angered  och gå en promenad i Lärjedalen. Det var fint där. Vi såg en söt liten and. Haha, eller två, den ena försökte mörda den söta anden! Haha!
Nu har jag ätit och sitter här... Sandra har ju inte svarat på mitt sms för några dagar sen, så jag antar att det är något fel på hennes mobil eller något sånt? Nu ska jag sitta lite här och sen göra tyskaläxan och lite matte, inte för att jag kommer ihåg vad tyskaläxan var då men... Haha.

Vi ska inte åka till Åland i sommar, som vi funderade på. Vi ska typ bara vara hemma. Jag har ju växt upp med husvagn, förra året åkte vi till Kroatien. Mm... Ja men vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men en sak vet jag! Till Frida ska jag, i Stockholm hos hennes pappa. =D Mys på det! <3
Och sen blir det ju kompisar, kompisar och ännu mer KOMPISAR. ;) Och shopping såklart. ;)
Men: Vielleicht fahren wir zum Deutschland nächste Sommer. (Vet inte om det är rätt stavning, haha. Men mamma sa det förut iallafall, den meningen och hon har pluggat tyska, så jag litar på henne. ;) )
Och det VILL jag! Det skulle vara jättekul, för det är kulkulkul i Tyskland! Och det är så charmigt där! :)

På tal om tyska, jag har en låt med Tokio Hotel som heter "Ich liebe dich", är det verkligen en Tokio Hotel låt eller? Det låter ju inte ens som Bill? Låten är bra, men jag är väldigt osäker? Har ni hört den? Har den i min mobil.
Hmm... Får ta reda på det. ;p
<3

Kollade precis på youtube, och det är inte ens Tokio Hotel. Men hallå eller? Det är Lukas något. Men varför fanns den där då? Haha, får flytta den till min vanliga spellista i mobilen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback