Tokio Hotel & E.M.D, Ich Liebe Dich! <3

Godmorgon! I fredags spelade jag och Frida in "Gossip Girls" på elevens val, äntligen! :) Nu ska vi klippa och redigera.
Efter skoldagen åkte vi hem till Olivia, eller först köpte vi godis i stan och varsin Ben & Jerry glass, MUUUUMS! Och sen åkte vi hem till Olivia, tittade på Patrik 1,5 och sen flummade vi rumt framför datorn en stund. På kvällen tittade vi på Talang 2009, det var inte så roligt... Sen typ vid elva sjöng vi singstar... Haha, vi la oss typ... kvart över ett eller så. Och i lördags följde vi med till stallet, där Olivia rider. De skulle rida ut så jag och Frida gick på promenad, vi följde efter hästspåren och bajset... Haha, men sen gick vi vilse och hamnade i Skatås... Haha! Då gick vi ju raka vägen tillbaka... Hihi, ja. I lördags installerade pappa något antivirus program på min dator så jag kunde inte blogga, och igår krånglade datorn, så jag satt och lyssnade på en masssa Tokio Hotel låtar, de är ju SKITBRA! Fattar inte varför jag inte tyckte om de förut? Haha, och så har man skaffat sig en favorit också... BILL KAULITZ! Alla håller på och säger att Tom är snyggare, neej. Det tycker inte jag iallafall. ;)
Haha, det måste vara konstigt att gilla E.M.D och sen gilla Tokio Hotel, samtidigt! Det brukar ju vara så att de som gillar E.M.D typ hatar Tokio Hotel och tvärtom. Haha, men sån e jag!
Min nya favoritlåt är "Heilig" med Tokio Hotel då. Bra när man pluggar tyska. ;)


Den här bilden har man då printat ut och satt på dörren. ;)
Bill ser inte ut som en tjej! Det tycker inte jag iaf. Han e råsnygg tycker jag. ;) Haha.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback