sommar (snart iallafall) och SOL =)

Hejhej, idag var det fint väder. :)
Käkade god frukost imorse, men konstigt nog åt/drack jag inte upp någonting under frukosten, det blev små bitar kvar av allting. Haha. ;p
Efter frukosten och duschen åkte jag, mamma & pappa (+ mormor) in till Frölunda Torg för att kolla efter en present till Yvonne + en mobil till mig. Vad jag ska ge till Yvonne tänker jag inte skriva här, haha. (Hon läser bloggen)
Kollade på mobilerna, walkmanmobilen som jag har hört att knapparna ska vara dåliga på frågade jag om, och killen där sa att det var den mobilens föregångare typ, och att detta är en updaterad version. Den verkar iallafall jättebra, den har en bra musikfunktion (eller, den äger nog eftersom det är en walkmanmobil) och en mycket bättre mobilkamera än den som jag har i min mobil. Om knapparna är dåliga skickar vi in mobilen till en fabrik, för det är den mobilen som hamnar hos mig nästa vecka, på torsdag eller fredag. :D


Kom till mamma. =)

Idag var det ju soligt och fint, så ett tag satt jag på balkongen som päronen mina gjorde iordning igår.
Där satt jag med Lotta ett tag och Zion ett tag. Höhö.








Glada jag i solskenet.


Sen fick jag lite sällskap av lilla söta Zion. =)

Nej, nu ska jag sätta mig ute lite i solen. Så fint väder som det är idag kan man ju inte bara strunta i! ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback