Jumbiiiee

Hejhej, det var faktiskt inte så farligt på gympan idag. Haha, bara lite. ;)
Har typ bara ätit, kollat lite på tv och pluggat, ska kolla några grejer här och sen blir det tillbaka till plugget. ;p
Det har inte hänt så mycket mer idag, väcktes en kvart innan jag egentligen skulle gå upp så det var lite surt, lekt med mitt Jumbie flygplan. (A) Haha, vi ska typ bygga flygplan på tekniken nu och så skulle vi typ vika pappersflygplan och så frågade jag läraren hur man gör (har aldrig kunnat det, haha) och så visade han det för mig och så kom Olivia in och ba "JUMBIIIIEE!" Och så lekte vi med den resten av rasten efter lektionen. :) (Vi var båda Bill, hahaha)
Lägger upp en video här så att ni fattar vad jag pratar om. ;)


Min lilla söta Bill :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback