Onsdag

Hejhej, igår pluggade jag hela kvällen. Hade ju prov på andra världskriget. Det var svårt, men lättare än vad jag hade trott. Men nu är det över iallafall, nästa grej blir samhällsekonomi. Känner mig smart när jag hör det ordet, haha. Låter som en gymnasiekurs. ;)
Idag har det inte hänt så mycket, gick upp en halvtimma tidigare än vanligt, tog på mig, åt frukost och fixade mig. Sen pluggade jag i en timma. Och sen blev det skola, prov och så. Tänk att det redan är torsdag imorgon! Det går ju jättefort! Sh*t! Klockan är 5 över halv 8. NU! Det är jätteljust ute! Tänk när sommaren kommer också... Jag längtar!

Just nu sitter jag och sjunger lite kareoke, för att spendera tiden. Haha. Det är ju kul! Dessutom hittade jag "You're the one that I want", vilket är bra inför framträdandet med klassen! ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback