Dött på TVn!

Hejhej, det finns ju inget på tv nu. Talang var lite tråkigt idag så jag tittade inte på det, istället spanade jag in några bloggar.
Nu ligger Zion här bredvid mig och myser, ja... Vi ska passa honom igen, men han åker hem på söndag när vi ska fira min mosters födelsedag. :)
Har käkat en massa påskgodis idag, haha. Gött ju! :)
And I have a craving for chai latte! Men, ändå inte... Haha, nej jag tar det till frukosten imorgon istället.
Och nu har jag bestämt mig att jag ska börja med "hemma"-yoga & pilates. Alltså det som stod i FRIDA-tidningen för att komma i lite form inför sommarsäsongen! Haha, och så verkar det kul också! :)
Det är inte så att jag vill göra det för att bli trådsmal! Nej, det verkar kul & så kommer man ju i lite form inför sommarsäsongen vilket är som ett plus. Haha. Om ni förstår vad jag menar? Sen blir det ju godiskäk på helgen. ;)

Tittar på tv.nu och försöker hitta något att titta på, men det finns ju inget. Och jag orkar inte titta på en film som jag har här hemma... ;p Hehe.

Grillad, nej. Sportnytt, absolut INTE! 2 ½ men, ja kanske.. Talang 2009, nej. Parlamentet, orka. king Arthur, dubbelorka! Hollow man 2, det behövs inga ord! Blue velet, nej. Pimp my ride, bara en massa repriser och det orkar jag inte med.
Och sen finns det ju ett par filmer som visas på kabel, men det går ju inte när mamma & pappa tittar på någon film på kabel nu... ;p
Aja, det får la bli trean då, + datorn. :P
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback