Mitt horoskop

Nu har jag fixat mig, har duschat, tagit hand om hyn och tagit på mig ett mysigt nattlinne. =)
Har läst mitt horoskop på veckorevyn, det verkar ju vara en bra period? (2 april - 15 april) Eller vad tror ni?
 
Skorpionen 24/10-22/11

Energi och framåtanda har du gott om. Trots det finns det en risk att dagarna bara rinner förbi dig utan att något händer. Bästa sättet att förhindra det är att du själv tar tag i saker i stället för att vänta på andra. Annars kan förstås händelselösa dagar också vara njutbara emellanåt.

kärlek/sex 3
kul/nöjen 3
tur/pengar 4

Ja, haha. Och så har jag blivit medlem i minoutfit. Och håller på att bli medlem i veckorevyn. Vad händer i veckan då? Jag ska ha skola som vanligt hela veckan, här är veckans schema. (A)

Måndag: Ja, det är inte så mycket kvar av idag, så resten av kvällen blir nog tv. ;p
Tisdag: vanliga lektkioner, start med gympa med killarna - i åkered - ute. Suck. Dålig kombination. Haha. ;)
Onsdag: vanliga lektioner här med, men då ska vi starta med samhällsekonomi på SO:n :)
Torsdag: vanliga lektioner.
Fredag: - l l -
Lördag: Olweusdag i skolan, haha. Tråkigt! Vi håller ju på med Olweus i skolan, och alla föräldrar är inbjudna till skolan på öppet hus, de ska typ ja kolla på skolan och göra en massa annat. Vi elever fick komma, men det blir bara jag, Sabina & Olivia från våran klass som ska komma. Jag ska följa med som support för mamma, haha hon är en av de som har hand om det, Olivia är ju med i elevrådet så hon skulle komma. Varför Sabina ska komma vet jag inte... ;p
Söndag: Kyrkan från 14:00-16:30

Sen vet jag ju inte exakt, kanske blir någon ändring. J
Just det! Jag har glömt att berätta detta, jo det är så att kyrkan ska göra en flyer (stavning?) till höstens konfirmander och så ska det vara typ "idolkort" med årets konfirmander. D.v.s. några av oss i årets konfirmandgrupp får ta kort framför kameran som kändisar/modeller, och de korten kommer med i flyern, ja det är ju det som är tanken. ;)
För att det skulle vara rättvist skulle det vara en från varje skola, kanske några fler jag vet inte. Men då har ju jag en stor chans eftersom jag är den enda från Kannebäck, de i Grevegård har ju mycket svårare. Typ mer än hälften går ju där... ;)
Haha, så om jag kommer med ska den här fotoshooten vara på söndag, innan kyrkan.
Jag hoppas verkligen att jag kommer med. (A)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback