Värmen har kommit :)

Hejhej, igår satt jag hela kvällen och ritade till bilderboksprojektet vi håller på med i skolan. Egentligen var det deadline idag men jag hann inte fixa med texten så på måndag skickar Margareta iväg min berättelse. :)
Den handlar om en liten flicka som ska få en hundvalp, "Ella & hundvalpen" heter den.
Ja, igår satt jag på balkongen och åt middag, supermysigt med FRIDA-tidningen i handen och mamma brevid.
Bättre än så kan det väl inte bli?
Idag var det riktigt jobbigt på gympan, bortsett från att vi gjorde en konstig lek som typ 99% av alla som var med fattade poängen med & fotbollen (det är alltid tråkigt) så var det JÄTTEVARMT!! Härligt, härligt! Men inte på gympan... Haha.
Aja, man ska inte klaga nu när värmen äntligen kommit, fast jag undrar om det blir såhär fint nu i sommar, det är ju då det här vädret ska vara. Hoppas bara att värmen håller i sig. ;)
Nu ska det bli skönt med en dag ledig, tycker inte ni det?
Ska sova LÄNGE och sen äta frukost på balkongen, om det är fint väder vill säga.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback