16/08-09

Hejhej, är riktigt trött idag..
Efter det sista inlägget igår satte jag mig på min lilla vita fotölj i mitt rum och läste i nya SOLO då pappa kom in och sa att det var en film på 6:an. Kollade på den då, White noise tror jag den hette? Den var i alla fall bra! Missa typ en halvtimma men det gjorde inte så mycket. Läskig var den också! Ibland, iaf. Haha, tvingade mamma att vara uppe lite till efter det (måste alltid kolla på något "roligt" efter jag sett något läskigt) så vi tittade på Kvarteret skatan till halv 12. Hahaha, svensk humor alltså... :D
Gick och la mig direkt efter det, var någorlunda trött men somnade inte förens vid 2-tiden. SUCK! Blev värsta paranoid och trodde att ett spöke skulle komma och ta på mig. Hahahah.
Men tillslut somnade jag som sagt och vaknade vid 6, då hade jag drömt om potatis. (?)
Efter det blev det somna, vakna, somna, vakna. osv. osv. tills jag inte orkade mer, runt 20 i 10.
Är fortfarande riktigt trött. Får se till att lägga mig i tid ikväll, även om jag inte vill det.. ;)

Zion kom för en stund sen, vi ska ju passa honom i en vecka nu när min moster drar till Barcelona! *avis!
Nu ligger han under min lilla fotölj, haha. Sötnöten!
Usch, mår illa och halsen gör ont. :( Ni skulle hört mig imorse!! (Eller kanske inte..) Lät som en kråka! Hehe..
Ska ta det lite lugnt ett tag och se om det går över, annars får jag väl försöka sova lite.

Men först ska jag se om det går att lägga upp bilderna.
Puss♥

Kommentarer
Linda Q säger:

God morgon! Hoppas du får en trevlig måndag =)

2009-08-17 | 11:19:37
Bloggadress: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback