25/8-09

Hejj, hade ont i halsen idag med. Suck. Hoppas att jag kan följa med imorgon! Ska packa och så ifall.
Har under dagen inte gjort något speciellt, fixat med blogg-designen som btw är helt klar nu! Är jättenöjd och kommer ha det så länge. :D
Vet ni vad jag drömde om för några dagar sen? Haha, om Tokio Hotel... Att jag träffade de på MTV Music awards utanför stället där de hålls och så rörde jag Bill och skrek av lycka. Haha, om det vore verkligenheten... ^^
Nu ska jag visa mamma bloggen, vi ses.

BTW: Tokio Hotel skivorna jag beställde igår kom idag! Efter en dag, way to go CDON! :D


Såhär ser "kommenterar-rutan" ut. :)

PUSS

Kommentarer
Anonym säger:

hejhej gumman (L)

hmm, vi kan väll ses i opaltorget halv 9 då?

för att hinna dit i tid? :D<3

2009-08-25 | 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback