Bulle ist GUT! :)

Hejj, under typ hela eftermiddagen har jag pysslat med en ny header (en hel ny design kommer snart) men den blev okej. Vill ha lite mer go och "liv" i. Tycker inte om "platta" headers, det ska vara skuggor och lite genomskinligt men ändå helt klart, haha. Ni får se resultatet snart. ;)
Olivia & Frida kom även förbi med en liten bulle och lite papper från skolan. Gulligt. Hoppas jag kan komma imorgon så att jag kan komma på lägret, lägerskolan.

Varje år på höstterminen i aug/september har högstadie-eleverna en lägerskola. Oftast brukar de mindre ha för sig och de "större" för sig. Då åker vi iväg någonstans och har det riktigt kul! Detta året blir det samma ställe som förra året. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, förra året var ju inte precis jättekul om man säger så... Med tanke på att vi inte kunde komma in i huset på typ 2 timmar eller något. Hoppas det blir bättre denna gången, om jag nu kan följa med.

Orkar inte sitta här mer, haha. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback