Filmtajm :)

Hejhej, igår åkte hela familjen runt i bilen till Romelanda och Ytterby (Stället), vi var ju där nån gång förra året och jag har visat bilder på det också, men det var mysigt! :)
Sen kom vi hem och jag tog en snabbdusch i väntan på Olivia. :)
När hon kom åt vi, mums kyckling! ;) Haha, och sen gick vi och köpte liite gott till kvällen.
Vi tittade på Djungel-George... Haha, kanske töntigt, nej- snarare ROLIGT. Hehe, det är ju en gammal VHS-film så det var dubbat på svenska, det lät inte lite roligt! Efter det satt vi ganska länge på balkongen och tjötade, och fjantade oss lite... ;)
När det slutat regna gick vi ut lite och sen tittade vi på Alvin och gänget, haha. Alla måste se den filmen nån gång! Seriöst, det är den sötaste filmen jag någonsin sett! Me. Love. Theodore! Så söt! :)
Efter det blev det Black Beauty, men när det typ var 40 minuter kvar stängde vi av, den var lite konstig. Så vi tittade på Boys and girls istället, har sett den massa gånger men den är kul. :) Sen vid 2-tiden var jag så trött så jag nästan inte kunde hålla ögonen öppna, konstigt... Jag brukar alltid (när jag är med kompisar) vara lite trött vid 11-tiden och jättepigg sådär sent. Aja, gick upp vid halv 11 och satte mig med mamma och mormor som hade kommit, Olivia sov fortfarande.
När Olivia hade vaknat åt vi frukost, fixade sig (eller iallfall Olivia...) och så tittade vi på The Dr's innan hennes mamma skulle hämta henne.
Kul har det varit iallafall! :)

Har inte gjort något särskilt efter det, hade tänkt plugga lite men jag orkar inte.
Så jag tänkte att jag kunde ha en pluggdag imorgon och tänkte kolla på vädret.
Såhär står det på de olika vädersidorna:
SMHI: 06-12: 18*C och regn     12-18: 20*C och sol & moln.
Väderkanalen.se: kl 12- sol & moln 19*C      Kl 15- Sol 19*C
Klart.se: Från 16-19*C och moln.

HUH?!
Kan det inte vara samma väderprognoser på alla ställen eller? Jag blir ju förvirrad. Haha.
Aja, om det blir fint väder får jag väl sitta på balkongen... :P
Puss<3

Kommentarer
ladrouse säger:

hejhej! Jag är med i veckans blogg här http://jennicabjork.blogg.se/2009/august/finalisterna.html och undrar ifall du skulle kunna rösta på mig. Det skulle verkligen vara urgulligt utav dig, jag är nr 10.

Kram!

2009-08-05 | 17:21:18
Bloggadress: http://ladrouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback