Lägerskolan

Hejhej, äntligen funkar internet & msn på datorn. :)
Haha, har inte bloggat för jag åkte på läger i onsdags. Hihi.
Det var på tjörn som sagt, det tog ungefär 40 minuter att åka dit och sen var det dags för ca en kvar av lidande! (Vägen dit alltså...)
Väl när vi var där väntade vi i typ 5 minuter tills vi fick gå till våra stugor, jag och några andra tjejer sov i "Klippan", hehe.
Vi, lärarna & högstadie eleverna 6-8 (de kom dit i tisdags och skulle åka hem på onsdagen) spelade brännboll. Det var tråkigt. Haha. Sedan hade vi typ bara "fritid", de flesta badade, satt och tjötade & hade skojj med ett gäng killar & tjejer :) , "lekte" uppe på loftet i storstugan haha, sanning eller konka (dansade tango med en madrass... BERT! Hahahaha), hade disco på kvällen då vi dansade och hade sjukt kul (i alla fall jag). Sen vid 10 på kvällen åt vi korv med bröd. Hihi.
Igår hade vi tipspromenad, jag och Frida var färdiga först (vi sprang.. haha), fritid, en tävling om vilken grupp som kunde bygga det högsta tornet gjort på sugrör, städning, fritid igen. Ja, jag hade jättekul och jag har säkert glömt en massa. Haha.
Lägger upp bilder sen, säger så hela tiden, haha. Men ni vet ju att min dator krånglar!

Just det, jag & Hajan bor ju i Tynnered som en annan lärare på skolan och då hade en av våra lärare frågot om hon kunde köra oss då, det kunde hon. :) (Så vi slapp ju gå hela biten och åka buss, men det var ju inte vårat förslag!) Ja, och så gick en annan lärare förbi bilen innan vi åkte och så blev den läraren SKITSUR och arg på oss (mig och Hajan, wtf?!!) men vi hade ju inte gjort något fel, vi blev tillfrågade och inte tvärtom! Ja, hela vägen hem satt jag och Hajan med skuldkänslor, ni kan inte tänka er hur hemskt det var när vi körde förbi alla andra som gick! Vad arg jag blev då! (på läraren)
Aja, vi blev avsläppta på frölunda torg där vi tog bussen hem. Lyllo dig Hajan som bara behövde åka två hållplatser! Jag fick åka runt HELA näset. Haha, det var skönt att komma hem sen i alla fall. :)
Idag har det regnat i princip HELA dagen, och inte lite heller!

Nu sitter jag här i mitt rum, chattar, bloggar och lyssnar på Tokio Hotel (just nu är det "Reden")
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback