081209

Heejjhejj!
Sitter och lyssnar på musik, Rette Mich med Tokio Hotel (såklart. ;)), efter en lång dag med inspelning på teckenspråkslektionen, teaterträning, NO och gympa.
Det var seriöst grymt på gympan! Vi spelade badminton! :D
Först mötte jag Olivia, men hon var väldigt mycket bättre än mig så det gick dåligt- tills... Vi satte oss ner! Hihihi, det var faktiskt mycket roligare, men då kom gympaläraren och sa till oss...
Äh, får man inte ha lite kreativitet på gympan eller? ;)
Efter ett tag bytte vi partners och jag mötte Michelle där jag spelade hur bra som helst! Jag är stolt! :)
Hihi, när det var några minuter kvar satte vi oss på golvet i två lag.
Jag, Olivia och Hajan mot Michelle och David och så spelade vi "sittbadminton".. :D Gött.

När jag kom hem tittade jag på simpsonsfilmen och snart blir det Ugly Betty och Desperate Houswives. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback