091219

Guten morgen!
Sitter och borstar tänderna, det är alleles vitt utanför, nja kanske inte två meter snö men det är lite vitt här och där! :D
Det har ju snöat några gånger den här veckan, underbart! :)

I torsdags bakade klassen, vi gjorde olivbröd (bläää) och fudge. Detta sålde vi och för pengarna ska vi göra någon aktivitet eller gå och äta i vår innan vi slutar. :)
Vi hade NO och sedan gympa, Olivia och Frida hade lektion, hinderbana. Kul!

Igår hade vi skolavslutning!
Vi spelade spel på morgonen och sedan tränade vi en halvtimma innan vi skulle framföra "En vanlig skoldag" (något sånt?) där vi imiterade lärarna... Höhö.
Det var skitkul! :)
Efter den lilla teatern myste vi med pepparkakor, kladdkaka (a.la. Olivia!), apelsiner och annat gott! :)
Betygen är jag nöjd med, hade faktiskt precis samma som förra året. :p
Jag, Michelle, Olivia och Frida stack till bamba och käkade lite innan vi (inte Michelle) åkte in till Frölunda Torg och kikade. Vi fikade även på Espresso House, puss på det! :)
Vid halvfyra tiden åkte jag hem och käkade Lasagne för 15047902652689-gången det här året, är hur TRÖTT på det som helst, men brorsan gillar det... Kanske kan ge honom ett presentkort på någon restaurang där man bara äter lasagne, i julklapp? Haha!

På tal om julklappar, idag ska vi åka till stan' och julhandla.
Har några julklappar färdiga i huvudet, det gäller bara att köpa dem nu! :)
Halv fyra ska vi titta på den sjungande julgranen. Hihi. :)
Ska ta på mig nu, inviger nya "uggsen" idag! ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback