091220

Hejhej, var så trött att jag inte orkade blogga igår.
Men vi åkte i alla fall till stan vid halv 2 tiden och så delade vi upp oss, flera gånger under dagen, fick köpt alla julklappar (förutom mormors som jag köpte idag) och så tittade vi på den sjungande julgranen.
Fint! :) Det var en jättemysig (och kall...) dag, fick julstämning i hela kroppen hihi.
När vi kom hem slog vi in alla klappar och skrev rim, sedan på kvällen tittade jag och mamma på Grinchen.

Idag vaknade jag halv elva, skönt att få sova ut! I förmiddags åkte jag och mamma till frölunda torg och köpte en julklapp till mormor, en klänning som jag ska ha på julafton, ett fint rött diadem, nagellack, nageldekor och ett par vantar. :)
När vi kom hem åt vi middag och så har jag inte gjort något särskilt.



Lägger upp lite random bilder och bilder på det nyshoppade snart. I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback