091223 .a.k.a Dan före dopparedan! :D

Hejj, sitter här mitt i julstöket, har hunnit koka pepparkakskola och storstäda. Ska strax moppa golvet när mamma dammsugit klart. ;)
I förrgår träffade jag Jasmine vid halv två - tiden på bussen till stan där vi kollade på allt möjligt, vi hardcore-shoppade inte precis..
Jag köpte bara ett diadem, ett svart med en rosett, från Gina Tricot. :)
Jag tycker det var jättekul i all fall, vi hade ju inte träffats sen i somras.

Igår träffade jag inte Olivia p.g.a något jättetråkigt. :(<3
Men vi ska träffas idag i alla fall, om en timma ungefär, i stan och så ska vi gå till Liseberg.
Då blir det en någorlunda kul jul i alla fall... <3

Nu kan jag inte skriva mer, ska moppa golvet och fixa håret, vagnen går om tjugo minuter...
Pusspuss

BTW: Idag är det ju Dan före dopparedan! :D Imorgon är det REDAN julafton! Hihihi! :)
Älskar julen, det är så härligt att samlas och umgås. Sen är ju inte julklappar något minus...  Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback