091229

Guten vormittag. :)
Har varit vaken i ungefär två timmar nu, käkat och myst med hundarna. <3
Igårkväll (tills imorse, haha) chattade jag med en tjej, Cornelia, ska köpa lite grejer utav henne. :)
En läcker Tokio Hotel-väska (perfekt som weekendbag ju!), Scream-albumet och en jättefin t-shirt med Bill på. Hihi. Vid tolvtiden inatt hände något väldigt tråkigt, det slutade med att jag nästan grät mig till söms... Tur att man har vänner man kan lita på, ska träffa en utav dem idag. <3
Olivia och jag ska röja i stan! Shoppa, har ju kvar en tredjedel av julklappspengarna. :)
Ska tvinga in Olivia till en butik, kommer inte ihåg vad den heter just nu (pinsamt) men den finns på kungsgatan.

Bara för att det är tråkigt kommer en liten lista här. :)

Anna HISSAR
1. Att min mobil funkar igen! :D
2. Tokio Hotel! <333
3. Mina bästa vänner :)<3


Anna DISSAR
1. Att min mobil är kass.
2. Vänner som sviker en.
3. Att jag har en liten mini-bloggtorka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback