Ensam.

Nu har Olivia precis åkt hem, väckte henne förut och åt världens längsta frukost. Hihi. Vörtbröd med ost är ju skitgott! :)
Efter den lååånga frukosten satte vi på Låt den rätte komma in, men han tyvärr inte se slutet då vi skulle fika med resten av familjen och mormor.
Vi hade fått världens sötaste tårta, det var en snögubbe på :) ,  tyvärr var den inte så god. Inte alls faktiskt! Haha, efter ett kramkalas har Olivia i alla fall gått till hennes bil och är påväg hem medans jag sitter här med världens irriterande hals. Blä.
Tror jag har smittat Olivia med det, för när jag väckte henne hade hon också ont i halsen...
Oops.. ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av att det är helg och inget plugg står på schemat! Utan bakning och pyssel! :)
Puss och hej leverpastej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback