chattar med Måns! Mumsmums! ^^

anna - 
hur träffades du och marie för första gången? ♥
Måns Zelmerlöw  - Vi träffades genom en gemensam vän. Marie var så söt så söt!


anna -
vad heter du i mellannamn? ^^
Måns Zelmerlöw  -  Petter Albert


anna -
om du vinner alltihop, hela eurovision, tror du att du kommer slå i europa? hoppas det! :)
Måns -  Zelmerlöw Ingen aning men det vore sjukt roligt!

anna -
har du en talang vi inte vet om?
Måns Zelmerlöw -
Kanske det, är en jäkel på pingis och jag lärde mig vissla nyligen :-)

anna -
var har du fått ditt otroliga utseende från? haha ^^ lycka till ikväll du är bäst! :D♥ Puss på Alla ♥ Dag!
Måns -  Zelmerlöw Av mamma och pappa :) tack!!


Ja, detta var då mina frågor som jag fick svar på på chatten på Expressen! :D Måns, I LOVE YOU! :) Hihi! Jag fick ju då mest svar. Haha. (a) (Jag fick faktiskt det)
Och nu skrev Måns det sista:

Måns Zelmerlöw - Hej alla och tack för alla era underbara frågor! Följ gärna min blogg på MZW.se. Ikväll smäller det! Gillar ni numret och låten får ni hemskt gärna slänga iväg en röst...eller sju! :) Jag är grymt nervös men taggad till tusen. Nu kör vi!!! Massa kramar Måns

Blev jätteglad när pappa visade att man kunde chatta med honom! :) Ja, vi får ju rösta ikväll! :D

Sötis, dig röstar vi på! :)

Kommentarer
frida säger:

mååååååns!!! (:(:

2009-02-14 | 17:01:36
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback