Dålig dag idag...

Hejhej! Har/hade en dålig dag idag... Hade typ ingen lust för något och åt typ ingenting på lunchen, men det var ju ändå inte gott... Jahapp... ;p
DET SNÖAR!! :D Perfekt till sportlovet ju! ;) Då blir det någon mysig tröja imorgon då, och mina kära uggs! ;) Just det, imorgon ska vi åka skridskor, yeey! :) Mysigt med snö runt omkring då. ;p
Jag lääängtar verkligen tills jag börjar gymnasiet! Mina planer ser ut såhär: Gå på en linje med makeupartist/stylist, gå med klackar i skolan (varför inte liksom?), dricka chai latte så ofta jag kan, shoppa mer än vad jag gör nu, bloggen ska vara en av de populäraste (gärna den populäraste) och självklart att jag har BRAAAAAAAAAAA kontakt med Frida och Olivia! ;) Funderar på plusgymnasiet, angeredsgymnasiet och burgårdens hår/makeup linje. Är det någon som går på någon av de skolorna, på just den linjen jag vill gå på? Kan ni berätta lite om det isåfall? Eller tipsa eller något sådant! ;)
Va trögt det här inlägget går då.. Började väl skriva för en timma sen... Haha. ;P
Måste plugga nu, puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback