Lördag

Godmorgon! Idag blev det sovmorgon! Jätteskönt! :) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men ikväll blir det Melodifestivalen iallafall! ;D Vem/vilka hejar du på ikväll? Jag hejar på Marie ikväll, hon är bäst! ^^^
Men har ni läst i tidningen om det nya röstningssättet? Tydligen har den internationella juryn redan valt ut en favorit, under genrepet igår! Det tycker jag är dåligt! Då behöver man ju egentligen inte rösta ikväll! -.- Kunde de inte hålla sig till det gamla vanliga, utan en massa fusk och så! Det är ju en festival, och det ska vara något roligt. Men nu är det ju blod och allvar! Lite tröttsamt ju, men jag kommer ju självklart titta på det ändå! Det är ju en av årets höjdpunkter! ^^

Nu luktar det bullar i hela lägenheten, mamma och pappa har bakat bullar och de håller på att jäsa just nu... Mums det luktar underbaart! ;) Hehe. ;p
Gissa vad som händer nästa vecka? ... ABSOLUT INGENTING! Haha, LOOOV! Jätteskönt att få slippa skolan en litet tag! :) Och vet ni vad jag kom på nu? Jag ska ha två prov efter lovet, matteboken har jag med mig, men har jag noboken med mig? Neeeeeeej! Faaaan! ;'(

Kommentarer
frida säger:

ojdå, jag tog med noboken, helt otroligt att jag inte sa det till dig! :O

kul med mello ikväll, tror att scotts kommer gå vidare -.-

2009-02-07 | 16:13:21
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/
madde säger:

jag vet inte vilka som ska sjunga idag.. men jag hejar på den bästa xD haha!<3 Oh, jag blir galen på din bloggdesign! SÅ SNYGG! Jag vill också ha en sån design xD Hur gör du?!

2009-02-07 | 17:13:18
Bloggadress: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback