Mys med tjejerna! ♥

Hejhej, det funkade inte att gå in på blogen igår. :( Därför har jag inte skrivit förän nu då. ;P
Ja, det var supermys med tjejerna! :) När de kom satt vi lite framför datorn och hade lite smått roligt. Haha. Och sen gick vi ut och flummade oss rejält! :) Gick på en prommis till Grevegårdsskolan, deras lekplats äger! Haha. x)
Där lekte vi lite (haha inte som små barn då, eller jo lite.. ^^) och tog kort. När vi gick hem blev det mat och vi gjorde en kladdkaka! :) Muuuuums på den! Det var Leilas, så det var chokladbitar i, den var riktigt kladdig och med det hade vi vaniljglass! :D MUMS! Kladdkaka & Top Model, bra blandning! ;) Och sen tittade vi på "Tjenare Kungen", haha den är rätt bra. ^^ När det bara var vi tre uppe låg/satt (haha) vi i en och en halv timma och bara babblade på, om hemligheter och massa tjejsnack! :) BTW: Frida och Olivia låg på tunna madrasser eftersom vi upptäckte att den stora luftmadrassen hade hål i sig, haha! Sorry! ^^
Ja, och så fick vi sova med en lampa tänd. Barn? Nej. Bara rädda för spökena här hemma. Allvarligt, det spökar här! När vi åt middag kände jag att någon tog i mitt hår. Och så har det hänt en massa andra saker! Uscha, läskigt! Ja, så jag och Olivia hade svårt att sova på grund av spöktankarna och att det var lite ljust... Haha, och Frida hade bara svårt att sova tack vare att hon låg precis där lampan är... Förlåt än en gång! ^^
Ja, det var den dagen.

Nästa dag hann vi nästan bara med att äta frukost och att platta håret på alla, för sen kom Fridas mamma och hämtade henne. :( Jag och Olivia gick till Willys och köpte tuggummi, och sen gick vi till kiosken och köpte glass. Isglass. Haha, gott. Vi tittade på "Ronny och Ragge", haha och åt middag och glassen. Sen var vi inne på datorn och kollade på en massa roliga videos på youtube, kollade på balettkläder och tåspetsskor, och försökte hitta på en egen dans. Haha. Lyckat? Svar: Nej. x)
Har för övrigt lärt mig att göra en Fouette! :) Kolla på youtube om du inte vet vad det är. ^^ (Balett)
När klockan var runt halv nio åkte Olivia hem. Och då blev det Top Model (mamma spelade in) med mamsen. Vilket jag tyckte var urdåligt! Hur kunde McKey vinna?! Allvarligt! Jag hejade på Analeigh och när hon åkte ut hejade jag automatiskt på Samantha, för jag gillar verkligen inte McKey! Förlåt, men jag tycker bara att hon ser konstig ut. Och kan någon kapa av hennes mun?! Haha, förlåt! ;P

Igår pluggade jag matte hela dagen. Äntligen klar med boken! :) Och nu kommer vi fram till idag! Idag har jag varit på prommis och sen... Hmm.. Haha inte så mycket. ;)
Ska göra något annat nu. ♥
BTW: Bilder från tisdag kommer imorgon, fast inte med Olivia då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback