Sjukling

Som ni kanske förstår är jag sjuk, därför har jag inte bloggat. Har helt enkelt inte orkat, Är jätteförkyld och har hosta, toppen? Lotta ligger i mitt knä och sover, haha sötplutten där. :)
Är jättetrött och jätteseg, jag och mamma är fortfarande i mitten av första delen (det blev två delar när mamma spelade in den) av Anne Franks dagbok... Haha, segt. ;)
Det snöar ute här i götet...
Undrar vad de andra i skolan gör just nu? ;p
Vill bara sova, men jag orkar inte... Haha, vill inte drömma mer mardrömmar heller! Usch.... Drömde inte en utan två mardrömmar inatt... -.-

I den första skulle jag springa iväg från en j*vla idiot på moppe som försöke döda mig... Jag och Danne skulle spinga till lägenhet, och det gick ju självklart låååååååångsaaaaaaaamt... Den drömmen var ganska kort och inte så "farlig".. Men nästa, usch!
Då var det så att jag satt på spårvagnen, en man puttade ut mig när spårvagnen åkte i full fart! (jättefort) och han ramlade på mig på rälsen och kidnappade mig. Försökte rymma hela tiden. Men jag sprang så långsamt och kom inte fram så han hann få tag i mig. Sen kidnappade han två tjejer till, den ena hann rymmma... Då var det bara jag och den ena tjejen kvar. Han höll tjejen i armen jättehårt och när han tittade på henne sprang jag så fort jag bara kunde upp för en backe till min mamma som då polisanmälde henne...
Usch, den var inte kort den drömmen heller... Den var jättelång, och det hände mer saker som jag inte kommer ihåg just nu...

Haha, vet ni vad jag kom på nu? Jag har inte ens skrivit och lagt upp bilder från resan till Kroatien! Får göra det sen när jag orkar. Och då ska jag också lägga ut bilder från hela året. (En årsresumé eller vad det heter, ja jag vet att det kommer sent. men väntar man på något gott väntar man inte för länge.) ;)
Nej, nu orkar jag inte sitta här längre... Puss<3

Kommentarer
madde säger:

USCH, jag hatar mardrömmar

2009-02-18 | 17:44:45
Bloggadress: http://maddellleinehh.blogg.se/
yvonne kjellman säger:

Krya på dig "stumpan"!!

Va söt du är på kortet med mössan.



Kram från Yvonne

2009-02-18 | 22:53:34
Sweet life style säger:

krya på dig!

2009-02-19 | 20:03:06
Bloggadress: http://www.sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback