Söndag

Hejhej, ny dag och dags för konfirmationsträff klockan två. Jag har inte sovit så jättebra inatt... Menmen... ;p
Har läst om bön i con dios boken (det var det de andra läste om när jag var sjuk sist...).. Har också hjälpt mamma att städa i en smyckeslåda, hittade massa fina smycken! :) Bland annat två finfina armband från italien, supersnygga och passar perfekt till den lilla svarta, visar bilder på de sen. ;)
Ja, när jag kommer hem ska jag plugga lite matte och blogga ofc. ;)
Imorgon ska jag vara med Sandra. :) Hihi, det var ganska längesen. :( Men imorgon ska vi äntligen träffas iallafall, och på tisdag ska Olivia och Frida sova över hos mig! ;) Vi ska bland annat åka till Ruddalen och åka skridskor, glöm inte skridskorna nu tjejer ;), så vi kanske ses där? ^^ Sen blir det självklart lite plugg under veckan, har tyskaförhör på glosor på måndag, matteprov på måndag och noprov på torsdag. Ska självklart vila och så också, men måste man plugga så måste man. ;)
Nu är jag inne på bilddagboken och bara relaxar lite innan jag ska gå, 20 över 1, just det! På lördag bär det av till Karima, födelsedagsfest! Kulkul! :) Hon bor i borås... Haha, men det ska funka! ;)
Puuss<3

Kommentarer
frida säger:

jasså, ska vi åka skridskor? haha, jo jag visste att ni hade pratat om det men att det var bestämt hade jag ingen aning om... Men visst, jag kan nog hålla med om att denna idé är braa ; )

puss<3

2009-02-08 | 21:00:37
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback