Melodifestivalen

Hej bloggen! Mår inte särskilt bra... Har fortfarande jätteont i mitt högra ben sen jag ramlade igår, och näsan kan inte bli mer täppt! :( Mamma säger att mina ögon är glansiga... Känner mig varm och allting, haha jag har visst en tendens att bli sjuk precis i slutet av lov. x) Har ju inte varit på en enda skolstart i åttan. x) Haha.
Aja, får se om jag mår bättre imorgon. Hoppas det. Tycker inte om att ligga sjuk, fast det gör väl ingen.. Haha. ;p
Ja, nu nös jag precis. Haha, nyser hela tiden ju! Irriterande... x)
Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår då? Själv tycker jag att Måns var bäst! :D Blev jätteglad när han gick vidare, han var ju BÄST! :D Och Lili och Sussi var faktiskt också bra! Gillar låten! :)
Resten kunde gå hem!?
Nu kommer jag skriva om artisterna som var med, låtarna och kläderna. Och detta är alltså vad jag tycker. ^^

H.E.A.T. Låten var faktiskt gaaanska bra. Men lite för Europeaktigt, som pappa sa. Och så skulle man ju vilja slippa se de... x) Betyg: G+

Markoolio Detta var INTE Markoolio! Låten var ju inte alls som jag trodde! Han ska hålla sig till sina vanliga låtar, då är han bäst! :) Och kläderna? NOO! Haha. ;p Betyg: IG

Lili & Sussi Låten var väldigt bra! :) Vilken comeback! :) Men jag gillade inte alls kläderna! De kunde haft kläder för sin ålder... Haha, då menar jag inte tantigt utan ja, ni förstår! ;p Betyg: VG+++

Lasse Lindh och bandet SNAAAAAAAAAAAAAARK Betyg: IG-

Jennifer Brown Nej, nej och åter nej! Det enda som var bra var refrängen, allt annat var NEJ! Och kläderna, ja samma sak som med Lili och Sussi! Lacktights på en 40åring? (Eller hur gammal är hon?) Nej, iallafall! Betyg: IG

Cookies and beans Först vill jag bara fråga om namnet? Kakor och bönor? Va? Aja, låten var inte bra, särskilt inte infallet med munspelet... Haha, ja jag garva! x) Men kläderna var söta, fast de skulle ha kläder som matchade, iallafall liiite tycker jag... Betyg: IG

Amy Disaster Notera att jag förminskade bilden mer än på de andra... Haha, förlåt men jag OGILLAR henne... Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det! Personligen tycker jag inte att hon kan sjunga... (Inte Caroline af Ugglas heller! Usch..) Och kläderna var bara för barnsliga! Låten också! Hennes dansare hade iallafall coola kläder, var Amy tvungen att ha kläder som en nioåring skulle ha på sig? Nej...! -.- Betyg: IG

MÅNS ZELMERLÖW! Var tveksam till att låten skulle vara bra efter de andra låtarna. Men han var lika bra som vanligt, dvs. JÄTTEBRA! :D Låten ägde, dansarna dansade jättecoolt (avis, haha!) och kläderna var jättebra! :) Han får MVG++++++++++++++++++++ ;D

Haha, där var mina starka åsikter. Tycker ni likadant eller helt olikt mig? Haha, ofcourse. Alla har olika smak! :) Smaken är som baken, tur det! :)
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback