Veckouppdatering. :)

Hejhej, förlåt att jag inte har uppdaterat på så länge! Var ju i skolan hela dagen i tisdags, i onsdags pluggade jag, igår var jag på ishockey och idag har jag helt enkelt inte haft lust. Ja, så kan det bli ibland..
Aja, får ju uppdatera om vad som hänt i veckan nu istället då. ;)

Tisdag: Själva skoldagen gick segt, fort men tröögt. Haha, men sen efter skolan var det roligt. Jag & mina tjejor gick till Willys och köpte varsin smoothie och bulle. Haha gött! ;)
Sen blev det dags för mig att spilla på mitt nya vita favoritlinne (A). Haha, aja såna kan man köpa var som helst! :)
Sen började min grupp med pajen, det var jag, Olivia och Emelie. Men Emelie var inte med, så det blev ett tvåmannaarbete! ;) Och resten höll på med det de skulle göra, sen blev det att hjälpa Sammy i lärarrummet (där vi skulle äta) och hämta glas och så från hemkunskapen. Efter tre hela timmar kom alla föräldrar, och då blev det föräldramöte om London. Nu är det spikat och klart! Vi drar till London den 25:e maj! :D :D :D Superglad! Några i klassen har redan varit där, men inte jag. Så det ska bli jättekul! :D Två föräldrar kommer följa med, en pappa och en mamma. Det blir antagligen Fridas mamma och Johannas pappa, tror jag. Och efter hela mötet (som faktiskt var ganska tråkigt, haha) så blev det dags för middagen! Jag var superhungrig haha, så det var gött med mat! Särskilt med italiensk buffé! ;)
Vi satt där, och åt. Supermysigt var det! Det var nersläckt, men många levane ljus lyste upp rummet. :)
Efter själva buffén blev det efterrättsdags, det var inte så gott ;P, och så delade Olivia och Sammy ut lotter till föräldrarna. Sen efter efterrätten blev det lottdragning, då 4 personer hade vunnit priser. Min mamma & pappa vann iallafall ingenting, som vanligt, haha. Efter det skulle vi aktionera ut två olivbröd, hahahaha, vad gör man inte för pengar? x)
Ja, 45 kr för en limpa respektive 50 (tror jag) för den andra... Haha. Middagen kostade 100 kr/person. (Men vi elever åt gratis). Och sen hade vi en dricksskål där vi fick mycket pengar i också! :)
Totalt tjänade vi 2840 kr! :D På EN kväll, det är ju super! :D
Ja, efter middagen var jag jättetrött men lyckades ändå titta på Greys anatomy utan att somna. ^^

Onsdag: Inget särskilt, plugg hit och plugg dit...  ;P

Torsdag: HOCKEY!! :D Jag hade verkligen ingen lust att åka och se på ishockey, menmen, jag stack dit med mamma och brorsan och mötte upp pappsen inne i skandinavium. Hela vägen in till våran sektion höll jag på och babbla. "Jag känner mig inte riktigt hemma här, haha", "Ishockey är ju jättetråkigt!" Och sådana saker, haha det tyckte jag inte sen! Javisst, ishockey är typ dötråkigt på tv, men om man ser det på själva arenan är det en helt annan sak! Det var ... SUPERKUL! :D Kommer gå på mer matcher i framtiden iallafall! ;D Heja frölunda! Ja, det var Frölunda - Modo. Frölunda vann ju! Yeey! :D 4-2, varje gång Frölunda vann blev det fyrverkerier och en stooooooor flagga hissades ner med en indian på (på hejarklacken) och sen när den rullades upp igen var det en annan flagga där där det stod "Det va la gött änna!". Haha! ;D En gång när det blev mål ställde jag mig till och med, haha. x)
Där satt jag med mina algrens bilar och tyckte att ishockey var jättekul. :) Mamma ska köpa en sån där halsduk till mig! ;D Haha, töntigt jag vet. ^^

Fredag, idag: Idag har det inte hänt så mycket, hade noprov på morgonen. Det gick bra tror jag, tog det lite lugnare än vad jag brukar och fick därmed bra svar på alla frågor. :) Efter det blev det drama, vi skulle titta på den första scenen (Sommerloving) och den sista (you're the one that i want) som vi i klassen ska framföra i skolan om ett tag. :)
Vi bestämde även roller, gissa vem jag blev?! :D Saaandy! ;D Det var jag mot Sabina, vi drog lott och jag vann! Ha! (Tänker på en gång när jag och Sabina skulle dra lott om vem som skulle vara lucia när jag gick i tvåan typ, och självklart vann Sabina, men inte den här gången! ;)) Så det ska bli jättekul! :)

Ja, det var den här veckan. Imorgon ska vi fira mormor och mammas födelsedag(ar) här hos oss. Det blir jag, mamma, pappa, brorsan, mormor, min moster Yvonne och min morbror Henrik. :) (eller ex kanske man ska säga, exmorbror, nej jag säger som jag alltid gör, morbror. ;))
Nu blir det snart Let's dance med mitt goooda naturgodis. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback