Lite från asos och forever21

Nu har jag fixat mig, sminkat mig och allt det där. Rummet är städat och nu fattas bara två "saker"... FRIDA OCH OLIVIA! :)
De kommer runt tvåtiden. :) Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, bloggar och är inne på lite roliga sidor. :) Bilddagboken och asos då. ;)

Och nu är jag inne på forever21, haha. ;) Har hittat några plagg som är jättesnygga! :) Haha. ;p
Lyssnar på E.M.D - She's my California, den är superbra! :)


Söt väst från asos :)

Nu är det från forever21..



Om jag hade haft en pojkvän hade jag haffat den här! ;)


Söt jumpsuit i jeans :)


Såhär vill man se ut i sommar ju! Supersnygg outfit, toppad med ett par gladiatorsandaler! :)


URSÖTT! :)

Kommentarer
johanna säger:

fint

2009-02-11 | 18:23:17
Bloggadress: http://jatterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback