Snygga smycken från cocoo

Heej alla. ;)
Just det, när jag och Frida var i stockholm såg vi Benny Andersson! Haha, och så drack vi Chai-latte för första gången! TACK KENZA FÖR ATT DU HAR SNACKAT OM DET SÅ HIMLA MYCKET!! ;D Vi var ju bara tvungna att testa! Hihi, det är sååå gott! :)

Ja, tråkigt väder det är ute idag då... Inget speciellt händer idag, ska väl vila lite för jag är hur trött som helst...
Och så blir det väl lite plugg också, matte och tyska... Har tyskaprov på torsdag, tråkigt men men... Jag gillar ju tyska! ;)

Nu är det dags för att visa lite smycken som jag hittat på www.cocoo.se, supersöta halsband med söta godsaker, ett snyggt peace-armband och schnööögga bamboo-örhängen, måste ha detta! Hihi! :)


Slickepinne - 165:-     Cupcake - 195:- (men är tillfälligt slut)


Peacearmband med hjärta - 95:-


Superfina hjärtformade bamboo-örhängen - 165:- (stor storlek)   Bamboo-örhängen ringar - 165:-

Dags för reprisen av Körslaget, kan inte missa Erik! Vilket jag råkade göra igår... :(     
Puuss<3

Kommentarer
frida säger:

du, visste du att man får rabatt från Frida Vinterspecial på cocoo.se? Om man skriver FRIDA på eventuella rabattkampanjer o.s.v på kassan så får man tjugo procent rabatt på allting (:

2009-01-11 | 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback