Snyggt i sommar!

Hejhej, har precis gjort färdigt svenskaläxan.. Lite segt men "så mycket" kom emellan.. Hehe.. ;p
Kollade igenom H&M-katalogen jag fick för ett tag sen, och nu ska jag lägga ut godbitarna medans jag lyssnar på "Schrei", hihi Tokio Hotel är ju faktist BRA! Att jag inte har tänkt på det förut... ;)
Min absoluta favvolåt av de blir ju självklart "Hilf mir fliegen", den är sååå himla bra! :) Och Bill är så himla söt! ^^
Men självklart är ju E.M.D favvobandet, ever! ;)

Nu blir det mest skor och bikinis men jag lägger ut bilderna på själva kläderna imorgon. ;P



Ursöta sommarskor, även om jag kanske inte får använda pumps och så just den här sommaren har jag ju ändå hittat de här 2 paren som är supersnygga! :) Skorna längst ner kan jag skaffa iallafall. Hihi. ;)



Söt bikini, i ROOOSA ! ;)



Sommarfräsh bikini, färgerna passar perfekt till en sommarbränna, hihi. :)

Och så ett ursött linne!


Resten av kläderna som jag önskar mig (får flirta lite med mamma, haha) lägger jag ut bilder på imorgon.
Ja, det blev inte så mycket bloggning idag, men jag har faktist inte haft så mycket att skriva om... BTW; På fredag ska jag till Frida, yeey! :)<3

Pusshej, nu blir det Idrottsgalan med URSÖTA Björn Gustavsson! ^^

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Pumpsen var ju döläckra

kram Yvonne

2009-01-22 | 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback