Vill ha sommar NU

Hejhej, nu har jag kommit hem från skolan. Armbandet har inte kommit än dock, men snart hoppas jag. :) Det var jättekul på gympan idag, innebandy - yeey! Mitt lag vann med typ 13-3. Haha ;)
Just nu sitter Lotta i knäet och skakar, hihi hon fryser, det är ju kallt och RUSK ute! :(
Längtar verkligen till sommaren! Ddet är jul på vintern med men särskilt på sommaren!
Just det, såg ni på Lipstick Jungle igår? Det gjorde jag och mamsen, den var ju jättebra! :) Det blir en serie att följa iallafall! Och ikväll kommer Top Model och Shear Genius! :) Typiskt att de kommer på samma gång, men idag vill jag faktiskt se Top Model, får väl spela in Shear Genius då...
Annars blir det plugg ikväll med, måste verkligen råplugga idag och imorgon inför tyskaprovet! Vill ha minst VG iallafall!
Hehe.. ;P

Nu ska jag typ vända på korvarna, hihi, ja maten kallar! Men vi hörs väl senare, puss hej!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback