10/07-09

Tjjeeenare!
Sorry för dålig updatering men idag har jag varit helt yr och varm och så. Har inte orkat helt enkelt, sen har jag ju varit och tagit id-kort och fixat bank-kort (och id-kortet då) på banken. :)
Kortet på id-kortet blev SÅ mycket finare än mitt pass-kort som jag skäms över att visa... Fy asså! Haha!
Vaknade runt halv 11, skönt att få sova ut ordentligt.
Vi åkte och fixade grejerna på Frölunda Torg runt 2-tiden så vi åkte aldrig till museet, sen ville mamma åka dit när det är finare väder också för att det skulle vara fint där museet ligger... :p

Usch nu fick jag huvudvärk också... Hoppas bara allt detta går över inför stockholms-resan! Även om jag skulle vara lite sjuk så åker jag med! Haha, tänker inte missa detta! BRITNEY OCH JAG I SAMMA "LOKAL"!! :O :D
Vi ska bo vääääääääääldigt nära Globen (haha, det är nästan överdrivet nära..) så vi kanske stannar utanför Globen en liiten stund efter konserten och spanar på kändisar! ;) Haha!
Det ska bli väldigt kul iallafall! :D

Just det, "Dagens outfit"... Har ju inte lagt ut några såna på jättelänge, men jag har typ bara haft shorts + linne/tisha, den randiga klänningen, eller jeans & tisha.
Haha, det ska bli en förbättring!

puss ♥

Kommentarer
F R I D A säger:

Done!

tog en bild där du gör Peace- tecknet. var det den rätta bilden?

2009-07-10 | 21:27:24
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/
F R I D A säger:

jag längtar!

2009-07-10 | 21:30:04
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/
F R I D A säger:

det inlägget som du pratade om, det där med det så kallade "fula kortet"- och jag skulle ju ersätta det med ett annat peacekort och det är done :)

2009-07-11 | 10:53:45
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback