Good morniiing sunshines!

Haha, det var några som hade skrivit "updatera!" osv, typ.
Har ju skrivit anledningen till varför jag inte har gjort det men jag ska försöka blogga på min dator sen... Haha!
Aja, jag blev ju inget annat än glad när jag såg de kommentarerna. :)
Imorse gick jag upp vid 10, ungefär.
Hade världens konstigaste dröm om att jag skulle köpa stringtrosor tillsammans med min pojkvän i drömmen...
Wierd..! Haha.
Usch mår illa, hoppas bara att jag inte spyr...
Idag är det för övrigt tråkigt väder som inte alls ger mig skuldkänslor för att sitta inne idag, är ju lite sjuk.

Igår bläddrade jag i ELLOS-katalogen, det fanns inte så mycket där men några guldklimpar fanns det ju! :)
Ska försöka hitta de på nätet så att jag kan lägga ut de här på bloggen.

Jag älskar sommaren och är jätteglad över att den äntligen är här och så, men jag måste säga att jag liiiite längtar till hösten. Gör inte ni det? Bara liiite? :)

Haha, vi ses om några minuter, right?


Puss sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback