Ondskan

Hejhej bloggen, skrev faktiskt (eller började iallafall) två inlägg igår som jag inte skrev klart typ.. Hehe.
Men det första var inget intressant... Det var bara några rader om att jag var uttråkad. Haha.
Och det andra hann jag inte skriva klart- för då var reklamen slut typ.
Hehehe.

Men igårkväll tittade jag på sommarkrysset där sötingarna i E.M.D var med, måste säga att "E.M.D.T" = klockrent! Haha! ;)
Efter sommarkrysset blev det ju mer Danny, eller lite iallafall. Tittade på Ondskan med mami och papi. Den var riktigt bra den filmen! En av de bästa svenska filmerna jag någonsin sett! :)
Det var inte så fel att han som spelade Erik var snygg heller... (Men jag måste säga att jag blev arg när han klippte sig! Haha) Och hans kompis (inte Pierre) utan den andra blonda, han var också söt ju! Men den sötaste av alla var ju såklart Danny! Hihi.
Men filmen var riktigt rå och hemsk, jag riktigt kände hur jag fick ont där de elaka fjärderingarna slog (eller annat). Usch!
Ni måste se den filmen! Så sjukt bra!


♥♥♥♥♥ 5 av 5 ♥         


Så himla söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback