Rubrik ... ;)

Hejhej, i förrförrgår (haha) glömde jag skriva att när jag och mami skulle ut på kvällsrundan med Lotta så träffade vi en av våra grannar ovanför oss, de har fått valpar för några veckor sedan och hon var ute med de (2 av 5). De var JÄÄÄTTESÖTA!! Den sötaste var ju den lilla tiken som heter Rebecka. Adorable! Jag fick hålla henne, hon var så liten och mjuk. Jag blev förälskad på en gång. Hihi. Hon borrade ner sig i mitt hår (hennes päls hade samma färg, haha) och så nafsade hon mig. Hon hade ju inga tänder, så det kittlades sådär gulligt. Haha, hade gärna tagit med henne hem. Men hemma har vi världens sötaste hund, Lotta, som fyller 12 (!!) år imorgon. Hon ska leva länge till min lilla prinsessa! :)
Mamma och pappa hade köpt med sig lite "presenter" till Lotta idag när de hade handlat, de hade en extra stor godispåse (haha) och så en liten chokladkaka för hundar. ;D Haha, lite avis blir man ju... Hahaha.

Igår var jag ju hos Olivia som sagt, mormor var så snäll att hon väntade med mig på min spårvagn på opaltorget, och sen bar det iväg hem till Olivia. Vi gjorde inget särskilt, åt brownies. Mums! Det var så dåligt väder att vi typ bara satt vid datorn, men det var kul. Vi kollade på roliga klipp på youtube, sjöng karaoke (hihi) och lite annat. Sen plattade & lockade Olivia mitt hår, ja. Vi bara var. Som jag brukar säga.

Idag har jag inte gjort något särskilt, har bara varit trött och så.
Skulle ju lägga ut en bild på min manikyr, men jag hade tänkt göra det med mammas&pappas dators cam men den funkar inte (?) och jag orkade inte ta fram kameran och så. Så ni får väl se det senare.

Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback