Stressad?

Hej söta läsare! ♥
Idag har jag inte gjort något särskilt, bara chillat lite och så. Typ.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, Hot as ice med Britney spelade jag typ 7 gånger på raken. Måste säga att det är en av hennes absolut bästa låtar! :)
Men nu är det Tokio Hotel och Bills ljuva stämma som spelas. Hihi.

I detta numret av FRIDA-tidningen stod det om stress och att 7 av 10 unga tjejer känner sig stressade och så, jag tycker att det var den bästa artikeln på länge! Ska faktiskt ta och göra det som det stod där... ;P (Skriva upp alla grejer som gör en stressad, osv.) Tror att det är bra att göra det. Tror inte ni det? Alla ni som inte mår bra av stressen måste ta tag i det! Gå till ungdomsmottagningen och prata med någon, eller med dina vänner osv. Vill inte låta som en läkare eller något men jag tycker faktiskt att detta är viktigt...
Aja, hoppas att jag inte har tråkat ut er för mycket nu? Haha.

*And if the fiinaaal day has come.....* Tralallaala.. Höhö.
Idag kom H&M's katalog och jag blev glad. Hittade lite fint där. ^^

I'll be right back with the fashion news... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback