Måndag

Hejhej bloggen! Idag gick jag upp lite sent, käkade frukost och bara gick runt typ. Haha.
Eftersom det var dåligt väder och att jag tjatade tyst på brorsan (alla som är småsyskon förstår vad jag menar) så fick jag spela Sims 3, hehe. Det är ju roligt! :) Sen räknade jag matte, blev färdig med ett kapitel, hurra. :p
När jag var färdig, efter typ en halvtimma eller nått, så hjälpte jag mami och papi med grejerna i köket. Vi gör om lite där nu. ;)
Vi gjorde ju om i våras (väggarna) men nu var det bänkarna och kaklet som skulle göras om, och fint blev det verkligen! Det ser ut som ett helt annat kök. :D
Kan visa bilder sen. ;)
Ja, annars har jag suttit här en stund och lekt lite på stardoll. Haha, det är roligt! :)

Regnade det lika mycket hos er som det gjorde här? Tills typ 3-tiden var det mest mulet men sen ÖSREGNADE det, tur att jag inte var ute... Det regnade ett bra tag, men nu är det bättre... ;p
Haha, vad intressant och snacka om väder. Men det kan ju vara bra att veta? ;)



Såhär ser jag ut på stardoll... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback