Garderoben är fin nu :)

Hejhej, idag har jag inte gjort mer än: gått på prommis, hjälpt mamma med middagen, ätit, rensat garderoben (inte kläderna utan alla saker som låg där) och gjort en liten skohylla (en tillfällig, ska få en riktig snart) och lagt iordning kläderna i byrån.
Jag är stolt över mig själv! :D
Haha, glömde ta kort på hur det såg ut innan, men trust me- det såg hemskt ut i garderoben innan...
Men efter-bilder har jag. ;)


Fint va? :) Stolt över mig själv, hihihi.


Skorna :) Har fler men de ligger någon annanstans... Haha..


Ja.. I byrån var det också fint.. ;)       
Orkar inte hålla på och ladda upp
bilderna på de andra lådorna-
det är inte så intressant
heller... ;)
 
Skulle lagt ut en bild på mig också (haha) men det blev ingen bra.. ;p
Nu kommer väl Frida snart, ska ju till Gloooooben imorgon! :D
Fyf******n vad kul det ska bli! :D
Britney har ju alltid varit en av mina favoriter. :D

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Va bra jobbat. Du kan komma en dag och hjälpa mig att rensa också, har en massa som förmodligen inte passar eller är helt ute.

Kram Mossiga Moster

2009-07-15 | 13:44:35
Emma säger:

Söt garderob :)

2009-07-25 | 17:39:11
Bloggadress: http://irrevocable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback