Fredag

Hejhej, sorry för dålig updatering- men jag har haft fullt upp och sen så är det inte så kul att blogga när jag tappar lusten så fort jag ser min layout. Nej, jag måste ändra nu! Igår kväll låg jag i min säng och fantiserade ut en ny layout på bloggen. Det blev riktigt snyggt där.. Haha.
Men nu skriver jag om veckan som gått.
I måndags träffade jag Olivia på centralstationen för att åka tåg till Kungsbacka, där vi skulle möta upp Frida.
Innan vi tog bussen "hem" till Åsa stack vi in till Kungsmässan och käkade glass. Mums! "Lion" och smaken "lollipop" blev det för min del. MUMMA! Hehe.. Just det! Köpte även en tidning på pressbyrån... Inte vilken tidning som helst.. Nej, en tidning med bara TOKIO HOTEL! Blev överlycklig när jag såg den! Den är dock på tyska, men jag läser ju det så det får jag klara av! ;) I tidningen var det även 6 XXL- postrar. ;D
Hos Frida gjorde vi allt möjligt, vi badade, käkade melon, tittade på tv, tittade på skräckfilm (Från andra sidan, görläskig!), och massa annat! :) I onsdags åkte jag hem (Olivia också..) och gjorde typ ingenting...
Igår hjälpte jag mamma att handla, kanske inte världens bästa dag att göra det... Haha..

Idag kom mormor hit och så firade vi midsommar med mumsig mat och jordgubbar. :)
Men det var tråkigt med vädret... Ett tag ösregnade det ju men ibland skymtade solen, men inte länge... ;p
Aja, det var kul ändå.

Nu sitter jag här i mitt rum och tittar på föräldrafällan och surfar lite på nätet. Jag avskyr verkligen att skriva det "surfar på nätet", jag tycker det låter så töntigt... Haha! Menmen..
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback