hejjsan

Hejhej, förlåt för att jag inte har bloggat..
Ehm, bloggade jag i måndags? Haha, iallafall slutade vi en timma tidigare i måndags. Då var jag med Frida en stund.
Igår spelade vi minigolf på gympan, det var skoj. :)
Idag har jag tränat inför skolavslutningen imorgon. Ska ju sjunga. :) Ska sjunga "lovestory" med Taylor Swift. :)
Hoppas det blir bra, för det var det i kyrkan idag iallafall! ;D
Medans jag och Olivia tränade (hon ska ju va konferancier (stavning?) imorgon), så tittade de andra i klassen på Australia så jag tittade lite på det innan det var bild. Då käkade vi tårta, det gör alla niondeklasser, mumma! ;)
Ja, det innebär att jag ska äta det nästa år också. Haha. :p
Efter det var det bamba, sista lunchen med niorna. :(
Och efter det (hehe) bakade vi åttor till niorna.
Det är så att på vår skola äter niorna en avslutningslunch på skolavslutningen, och åttorna ska göra middag till de.
Det brukar vara smörgåstårta och sedan rulltårta typ, eller det har det varit de senaste 2 åren iallafall (av 3 år..).
Ja, vi fick sluta en timma tidigare och då gick jag hem och bara tog det lugnt. Var jättetrött och hade huvudvärk så gissa om det var skönt att lägga sig i soffan? ^^

Annars har jag "veetat" benen, duschat, målat naglarna och tränat på låten.
Ja, hur var eran dag då?
Nu ska jag kika runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback