Måndag

Godmorgon, chattade för fullt igår kväll samtidigt som jag la upp bilderna från igår men tillslut glömde jag bort att lägga upp bilderna så ni får se bilderna idag istället.. Hehe.
Idag blev det ändrade planer. Istället för att följa med mamma till stan ska jag träffa Olivia, hennes kusin och Nebbi vid Wayne's. :)

Veckans planer då:
Idag: Som sagt stan och sen eventuellt hem till Nebbi eller till mig.
Tisdag: Pricktest (allgeritest), hjäääälp!
Onsdag: följer med mamsen när hon ska klippas och sen åker vi till stan, det är ju sommarrea nu! :D Fast jag ska försöka locka in Olivia till några H&M-butiker så jag kan skaffa mig TH-tishan!
Torsdag: Vet inte.
Fredag: -ll-
Lördag: -ll-
Söndag: -ll-   hehe.

Nästa vecka kommer Sandra hem och då blir jag glaaaaaaaaaad! :D
Hon är i Thailand nu, avis avis. Hon åkte i söndags, slår vad om att hon redan är skeeta-brun! :)
Då får vi allt jämföra.. Haha, men jag blev faktiskt lite brunare hos Frida. ^^
Haha, Lotta ligger i mitt knä och myser. :)
Hon har börjat göra det på sista tiden... Hon vill alltid ligge i knäet när man sitter vid datorn. Men det är bara mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback