Update :)

Hejhej, förlåt för den dåliga updaten den här veckan men det har varit så mycket skoj så det får ni ta! ;)
I måndags åkte jag hem till Olivia efter skolan och så gick vi på bio, vi såg "The reader". Trodde inte att den skulle vara så bra men Olivia ville se den så jag bara hängde på. Men den var ju faktist BRA! Mer än bara BRA! Den var spännande och det är inte så fel med en snygg kille, huh? :)
Men de .. Ja vad ska man säga, de "sensuella" (hahahah) scenerna var inte lika intressanta (!), jag och Olivia satt bara och skrattade då... Haha!
Ja, efter filmen åkte vi till hennes område och käkade mat på donken, gött!
Sen bar det av till Olivia.
Ja, i tisdags kom Linus till skolan! Det var kul. :)
Vi tränade Grease, jag tror att den kommer bli riktigt bra! :D
På måndag bär det av!
Ja, igår var klassen på liseberg, det vas jätteroligt (tillslut..) - åkte en massa saker med Olivia och Nebbi (och Frida några timmar innan hon åkte), käkade våfflor och så. ;) Mina favoriter på liseberg är helt klart: Jukebox (!!!!), Flumeride & Kållerado! ;D Fast igår gillade jag inte Kållerado... I en del av den så sprutas vattenstrålar och jag fick självklart en i fejset, och sen när vi skulle åka upp för den där grejen när åkturen är färdig så sprutas det jättemycket vatten från en grej som sprutar hela tiden och mycket, och självklart "fastnade" våran flotte där under och så var ju jag PRECIS under där vattnet sprutade... Haha, jag var helt genomblöt efter det... ^^
Var där i ungefär 7 timmar, från 1 till kvart över 8. Men det var roligt iallafall! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och drack sedan en kopp Chai Latte framför tv:n en stund. Mys på det.

Idag var det ju den där årliga fotbollsmatchen mellan lärarna och eleverna. Vi hejade och hejade, på eleverna förstås! Vi satt där några stycken med våra kaninöron vi köpt på liseberg och hejade och så.
Men, så vann lärarna med inte mindre än 6-3!! Gissa om alla blev arga... Haha!
Aja, det var roligt iallafall.
I slutet av matchen var vi, gänget som satt ihop, antagligen lite uttråkade så vi satte oss i ett led och masserade varandra. Haha. :)
När jag kom hem käkade jag och tittade lite på tv, har även gjort en sida till mitt scrapbooking-album.
Och nu sitter jag här, det är så skönt när man inte har några läxor eller prov att plugga till! :)

Nu ska jag inte tråka ut er för mycket! ;)
Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback